Friday, December 8, 2006

Marvel:Ultimate Alliance Vol II : Yemin


Geçtiğimiz haftayı Marvel:Ultimate Alliance (mua) oynayarak geçiren Esentepe Etekleri'nin saygıdeğer sakinleri, oyunu bitirmiş olmalarına rağmen gösterdikleri iç bayıcı performanstan kendileri de memnun kalmamış olsa gerek ki; aldıkları ani bir kararla oyuna yeniden başlıyorlar...Fakat bu sefer bir de yeminleri var:

"Boş olduğum her an bu oyunu oynayacağıma, oyundaki tüm Marvel karakterlerinin açılmasını sağlayacağıma, bütün karakterlere eşit davranacağıma, bana verilen bütün görevleri başarıyla tamamlayacağıma ve grubun bölünmez bütünlüğünü hiçe sayan hareketlerde bulunmayacağıma; namusum ve şerefim üzerine and içerim."

Süper Kahramanlık müessesesi biraz ucuzlaştı bugünlerde ama.. hadi bakalım...


Spiderman,
Captain America , Iceman , Wolverine

3 comments:

quenkathes said...

merhaba..ben kaptan eymirık..
daha önceki oyunda kahramanlık yerine para toplamakla meşgul olan arkadaşlar yüzünden bu takımı bırakıyorum..yerimi alacak arkadaş deadpool..kendisiyle konuştuk anlaştık..ucuza kapattık..iyi bir oyuncu kendisi..biraz utangaç..ama iyi birisi yani..beni aratmayacağına inanıyorum..ha olur da takımda bir düşüş olursa deadpool keserim seni ben girerim ona göre..

quenkathes said...

ha söylemeyi unuttum...oyundaki yerimi devrettiğim gibi arif emre nick imi de deadpool a veriyorum..artık arif emre nick iyle yazılan yazılar deadpool a aittir..küfür falan yazarsa benden bulmayın yani..deadpool o..tamam...görüşürüz çocuklar!

quenkathes said...

allahım çok heyecanlıyım!
kırmızı taytımın altında kırmızı olduğumu hissediyorum..beni aranıza kabul ettiğiniz için çok teşekkürler..kaptan eymirık giderken pazu bandını wolverine e taktı..o doğrusunu bilirmiş..elimden gelenin en iyisini yapacağıma, arif emre nick ini en iyi şekilde taşıyacağıma söz veriyorum..varlığım yokluğum marvel ailesine feda olsun!