Tuesday, January 9, 2007

Esentepe Etekleri şiddetle önerir!


children of men.

evet sayın seyirciler, son zamanların en eli yüzü düzgün, aklı başında ve distopik olayı 'children of men', bünyelerimizi sarsa sarsa listemizin başına oturmayı başardı. P.D. James tarafından yazılan bir romandan uyarlanan film 2021 ingilteresinde çocuk sorununa ciddi bir bakış atıyor(spoiler olmasın diye konuyu farklı yazıyor, burdan beni spoilerfreak bi bünye haline getiren biladerime selam ediyorum).
filmde bi şekilde herkesin kalbinde taht kurmayı başarmış clive owen adamı var. kendisi yamuk burnu ve kirli sakallarıyla mahalleden bi abimizmiş empatisi yaratıyor film boyunca. tabi elinden pipe'ını, bong'unu eksik etmeyen michael caine'i de anmadan edemiyoruz.
son olarak filmin yönetmeni, great expectations, yu-ma-tutu tambien ve harry potter and the prisoner of azkaban'dan tanıdığımız alfonso cuaron. kendisini tebrik ediyor, böyle akıllı uslu süper filmleri yapması konusunda teşvik ediyoruz.
evet, öyle keko bi blog olmadığımızı kanıtlamak için hazırladığım bu yazımı "bu filmi izlemeyen onun bunun çocuğu yani 'children of men' olsun" diye de sonlandırıyorum.
iyi seyirler...

2 comments:

Anonymous said...

dediğiniz isimleri bilmiyorum. ama ilginç bir konusu var ilk fırsatta izleyeceğim...bu arada blogunuzu çok seviyoruz!hayatımı değiştirdi blogunuz. bu blogu okumadan önce ankaralı turgut dinleyip, şaban filmleri izliyodum. hani onlarda çok şey kattı bana ama bu blog bambaşka..ay lav esentepe etekleri!

Anonymous said...

i apritiate your sincere comment on my movie.I, Juianna and Michael abi love esentepeblogspot.