Monday, January 8, 2007

Esentepe Etekleri'nde Büyük Gece!

Evet sayın okuyucular! Büyük gece geldi! Gelmeyeceği düşünülen ekip bir fire vererek Dirty 7 gecesine hazır! Kimler yok ki bu gecede, Dead "Emre" pool, Spider "Gökhan" Man, Ms. "Leman" Marvel ve Wol " kıvanç" verine.. bakalım 51 kartla harikalar yaratan leman bu sefer 52 kartla neler yapacak? bakalım herkesin üzerine aktığı kıvanç bu atakları savuşturabilecek mi? bakalım "hang-low" emre neler yapacak? "tilki" gökhan akıl oyunlarıyla oyuncuları birbirine düşürebilecek mi? tüm bu soruların yanıtları ve daha fazlası yarın bu blogda!heyecanla bekliyoruz...

2 comments:

Anonymous said...

merhaba,
ben bu bloga ilk kez giriyorum ve meshur oyununuzun sonucunu çok merak ettim.
bu arada çok güzel iş çıkarmışsınız.
harika.

Anonymous said...

merhaba ben de çok merak ettim.

ayrıca üye olmak için ne yapabiliriz?

yani üye kabul ediyor musunuz?

teşekkür ederim.